torsdag 22 september 2011

Bytt är bytt!

Vad kul det är när man får göra bra tygbyten! Facebookgruppen Vi som älskar 60-70 tals tyger - KÖP OCH SÄLJ har redan lett till två fina byten. Det första har jag redan bloggat om här. Nu senast var det bloggaren Nusse som efterlyste ett visst tyg - troligen också Ikea - med lingon och blåbär, och just det tyget har jag fått från svärmor, två stora bitar! Så en bit gick till Nusse och i utbyte fick jag ett barnpåslakan och ett örngott med dunderklumpen. Att jag dessutom "återupptäckte" lingon- och blåbärtyget blev som en bonus!

Design Anna-Lena Emdén för Ikea

2 kommentarer:

  1. Du vill möjligen inte sälja eller byta en del av blåbärstyget du har kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr Johanna, jag har inte så mycket kvar nu så det vill jag behålla. Hoppas du hittar tyget på annat håll!

      Radera